اسکریپت آپلود سنتر حرفه ای zfiles

اسکریپت آپلود سنتر حرفه ای zfilesReviewed by M.J on Oct 31Rating: 5.0اسکریپت آپلود سنتر حرفه ای zfilesاسکریپت اپلود سنتر zfiles : اسکریپتی را قرار داده ایم که برای ایجاد یک سایت اپلود سنتر مناسب می باشد از یکی از امکانات این اسکریپت می توانیم به اپلود به صورت کشیدن و رها کردن اشاره کنیم همچنین کاربر می تواند بعد از اپلود فایل یا عکس خود اطلاعات نظیر اسم فایل , تاریخ اپلود , حجم فایل و.. را مشاهده کند . , و در پنل مدیریت , کاربری می تواند تعداد فایل های اپلود شده , حجم فایل های اپلود شده , میزان فضای خالی , و تعداد دانلود را مشاهده کند . و همچنین می تواند فایل های اپلود شده را مشاهده و حذف نماید .

اسکریپت اپلود سنتر zfiles : اسکریپتی را قرار داده ایم که برای ایجاد یک سایت اپلود سنتر مناسب می باشد از یکی از امکانات این اسکریپت می توانیم به اپلود به صورت کشیدن و رها کردن اشاره کنیم همچنین کاربر می تواند بعد از اپلود فایل یا عکس خود اطلاعات نظیر اسم فایل , تاریخ اپلود , حجم فایل و.. را مشاهده کند . , و در پنل مدیریت , کاربری می تواند تعداد فایل های اپلود شده , حجم فایل های اپلود شده , میزان فضای خالی , و تعداد دانلود را مشاهده کند .  و همچنین می تواند فایل های اپلود شده را مشاهده و حذف نماید .


از امکان جالبتر این اسکریپت می توان به قرار دادن رمز روی عکس یا فایل اشاره کرد که هر کاربری که بخواد فایل دانلود کند باید رمز را وارد کرده و بعد اقدام به دانلود نماید.

 

دانلود
حجم : 6.98 مگابایت
منبع : خانه اسکریپت



لینک کوتاه مطلب : http://www.homescript.ir/?p=160