چرا سایت من بدون سئو در دید موتور های جستجو نیست؟

موتورهای جستجو باهوش هسنتد اما باز هم به کمک نیاز دارند. اغلب موتورهای جستجو درحال بهبود تکنولوژی خود هستند تا بتوانند عمیق تر در سایت شما بخزند و نتایج بهتری را به کاربرانشان ارائه دهند. با این حال باز هم موتورهای جستجو کارهای محدودی میتوانند انجام دهند. در حالی که یک حرکت درست در سئو می تواند برای شما هزاران بازدید کننده به همراه بیاورد ، یک حرکت غلط می تواند شما را در موتورهای جستجو ناپدید کند یا اینکه شما را در آخرین نقطه از نتایج قرار دهد که کمتر در دید است.

gqpgfhca

مقالاتی که بر روی سایت یا وبلاگ خود می نویسید به موتورهای جستجو کمک میکند اما این سئو است که باعث می شود رتبه مقاله شما افزایش پیدا کرده و بیشتر در دید عموم قرار گیرد.

فضای اینترنت به صورت فزاینده ای در حال رشد و افزایش رقیبان است و افرادی در این بازار برنده اند که در سئو کارهایی انجام داده اند و بازدید کنندگان خاص خود را دارند.

آیا خودتان می توانید سئو را انجام دهید؟

دنیای سئو بسیار پیچیده است اما بیشتر افراد می توانند به راحتی این نکات پایه ای سئو را درک کنند. حتی یک دانش نسبی هم در رابطه با سئو میتواند تغییر بزرگی در در سایتتان ایجاد کند. با کمی دانش در رابطه با سئو و ترکیب آن با تمرین شما نیز میتوانید در سئو حرفی برای گفتن داشته باشید. بر اساس زمان کاریتان و پیچیدگی سایتتان شما میتوانید تصمیم بگیرید که خودتان اینکار را انجام دهید یا برای اینکار از افراد با تجربه کمک بگیرید. سئو شامل بسیاری از کارهای ریز و درشت است که باید بر اساس نوع سایتتان بر روی بعضی از موارد خاص تمرکز بیشتری کرد و در سایر موارد باید کارهای معمولی انجام داد. بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو نیاز به بررسی عنصرهای خاصی در وب سایتتان دارد که پیدا کردن این عناصر برای سئو کاران بسیار راحت تر است تا فردی که در سئو مبتدی است. با این حال باز هم انتخاب با خودتان است که سئو را خودتان انجام دهید یا اینکه از شرکت هایی که اینکار را انجام می دهند درخواست سئو را داشته باشید. شرکت فناوری اطلاعات آریا در بخش طراحی وب سایت و بهینه سازی سایتتان برای موتورهای جستجو ( سئو ) همیشه در دسترستان خواهد بود.

 

منبع : خانه اسکریپت



لینک کوتاه مطلب : http://www.homescript.ir/?p=762