روش های افزایش بازدید و رتبه وبسایت

در دنیای اینترنت روزانه سایت های زیادی سر کار می آیند , اما بعضی از آنها به دلیل کم بودن بازدیدشان با شکست مواجه میشوند . افزایش بازدید و ترافیک وبسایت همیشه دغدغه ی مدیران وبسایت ها بوده است . در این پست میخوام که چند روش آزمایش شده را برای افزایش بازدید وبسایتتان معرفی و بررسی کنم .

m0eoyq7n

۱ – سئو و بهینه سازی

سایت خود را برای موتور های جستجو بهینه کنید . وبسایت های بهسنه سازی شده برای گوگل , همیشه زیر نظر گوگل خواهند بود و این باعث افزایش بازدید میشود . یادتان باشد که بساری از وبسایت های روزانه ۵۰% از بازدیدشان توسط گوگل می باشد .

۲ – خودتان برای سایتتان بنویسید !

شاید قبل از آمدن آلگوریتم جدید گوگل , کپس کردن مطالب سایت های دیگر , باعث افزایش بازدید می شد . اما جدیدا کمتر کسی اجاره کپی کردن مطالب سایت ها دیگر را به خود میدهد . شما هم سعی کنید که اینگونه باشید . مطالب جدید و مفید در گوگل بهتر ایندکس میشوند و هر سایتی که ایندکی های بیشتری داشته باشد , بازدیدش بیشتر است .

۳ – استفاده از تصاویر کاربرپسند !

در سایت خود از تصاویر استفاده کنید , اما نه هر تصویری . از تصاویری با طراحی زیبا و رنگ های روشن استفاده کنید . در صورت امکان بنر های تبلیغاتی با افکت های بسیار سریع را در وبسایت خود قرار ندهید , زیرا باعث رانده شدن بازدید کننده از وبسایت شما میشود .  تصاویر باعث میشود که سایت از حالت یکنواختی خارج شود و وبسایت برای بازدید کننده جذاب تر شود .

۴ – تبلیغات کنید .

فرض کنید که سایت شما کاملا بهینه شده برای موتور های جستجو و دارای سئوی بسیار خوبی نیز میباشد و محتوای بسیار مفیدی را نیز دارد . اما آیا تنها اینا برای افزایش بازدید و موفقیت یک وبسایت کافی است ؟ قطعا نه ! تبلیغات در وبسایت های دیگر چه به صورت رایگان ( تبلیغات در انجمن ها و … ) و چه به صورت هزینه ای , یکی از مهم ترین راه های افزایش بازدید و رتبه ی وبسایت است .

۵ – درج مطالب مرتبط !

در کنار مطالب خود در بخش ادامه مطلب , یک کادر ایجاد کنید و مطالب مرتبط با موضوع را در آنجا با یک فونت مشخص و بزگ قرار دهید , این باعث می شود که کاربر این مطالب را ببیند و بر روی آنها نیز کلیک کنید و باعث افزایش بازدید سایت شما شود .

۶ – همیشه کاربران سایت خود را در اولویت قرار دهید و نظرات آنها را خوانده و پاسخ دهید .

اگر به نظرات کاربران خود اهمیت دهید و همیشه به آنها پاسخ دهید , به کاربران دائمی وبسایت شما اضافه خواهد شد . ( کاربران دائمی یک وبسایت کاربرانی هستند که همیشه سایت را دنبال می کنند و مطالب جدید را از دست نمیدهند )

۷ – سرعت لود وبسایت خود را افزایش دهید .

شاید باور نکنید اما سرعت لود وبسایت بر روی بازدید یک وبسایت ارتباط مستقیم دارد ! سرعت باز کردن سایت خود را افزایش دهید تا با شعار گوگل ( website must be fast ) هم مسیر شوید .

۸ – نقشه سایت یا همان site map

نقشه سایت , در واقع مسیر های سایت شما را برای گوگل به صورت یک فایل در آورده و گوگل بهتر میتواند مطالب سایت شما را ایندکس کنید . بعد از سایت سایت مپ حتما آن را به بخش وبمستر گوگل معرفی کنید .

۹ – برای سایت خود یک میزبان مناسب پیدا کنید .

برای سایت خود هاست مناسب بگیرید زیرا هاست مناسب تاثیر زیادی در سئو و موفقیت یک وبسایت دارد . اگر بیشتر کاربران سایت شما ایرانی هستند , بهتر است که هاست شما از ایران پشتیبانی شود تا سرعت لود سایت شما بیشتر شود.

۱۰ – بروز باشید و بروز بمانید !

اگر شده روزی یک مطلب در سایت خود قرار دهید تا سایت شما همیشه بروز باشد . بروز بودن سایت مساویست با محبوبیت بیشتر نزد گوگل و افزایش بازدید .

 

منبع : خانه اسکریپت



لینک کوتاه مطلب : http://www.homescript.ir/?p=537